6minutes: nu ook een business informatiesite

De naam 6minutes zal de meeste bezoekers van deze site bekend in de oren klinken. Het initiatief van o.a. Toon Lowette, met een waaier aan elektronische nieuwsbrieven over diverse topics, draait al een hele tijd mee.

post-image-3

De naam van 6minutes was trouwens geïnspireerd door de premisse dat de nieuwsbrieven in 6 minuten moeten te lezen zijn.

Meedraaien betekent niet per definitie stilstaan. Want 6minutes is sinds eind vorige week ook een zakelijk platform, te ontdekken op deze link.

De site groeit daarmee uit van een inschrijvings- en kennismakingsplatform voor de nieuwsbrieven tot een bijkomende speler in het Belgische landschap van informatieve business websites.

De regie van het platform wordt verzorgd door Beweb. We noteren overigens ook een nieuwe rubriek op 6minutes: MICE, ofte meetings, incentives, congressen en events.

6minutes heeft 95.000 opt-in adressen waarvan meer dan 80 % zakelijke profielen, aldus de initiatiefnemers.

Maandelijks worden 700.000 e-mails verstuurd.

En dat is natuurlijk een mooie basis om heel wat trafiek naar de site te genereren. Wat dat geeft kun je zelf volgen want de site zal worden opgenomen in Metriweb.

Back to top button
Close
Close