Home/Campaigns/EmocionTV: de online Droomfabriek van SEAT EmocionTV: de online Droomfabriek van SEAT Het doet een beetje denken aan VW EscapeTV maar het is het niet. OK, er zijn filmpjes. OK, het is voor een merk uit de VW-Stal. Maar daar houdt het zowat op: EmocionTV, dat Emakina opzette voor autobouwer SEAT, is eerder een kruising van een online versie van De Droomfabriek zaliger, een viraal spel en een 2.0 community. 2007-04-17Comment Het concept van EmocionTV: beschrijf het avondje uit van uw dromen (fantaseren maar) en hoop dat de andere bezoekers uw creativiteit en inventiviteit massaal belonen met veel stemmen (of zet uw nonkels en tantes aan het werk). Als het ideale uitstapje van uw dromen het meeste stemmen kijkt, krijgt u een budget van 500 euro om de droom werkelijkheid te doen worden (in gezelschap van 2 vrienden). Wie dus denkt dat hij gedurende 2 decennia de wereld zal kunnen rondrekken op kosten van SEAT moet natuurlijk het budget in het achterhoofd houden: geschikt voor het betere uitgaanswerk dichter bij huis dus. Wie wint krijgt meteen overigens een filmploeg van EmocionTV in zijn kielzog mee die de winnaars volgt voor een reportage op het platform achteraf. Uw droomparty inruil voor wat privacy en wat videocontent voor het platform dus. Bekijken en deelnemen. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address