Online (april)vis bij Chaudfontaine

De lezers onder u die de reclameblokken op TV niet skippen hebben ongetwijfeld al wel de campagne van Chaudfontaine gezien met de dorstige goudvis. De actie kreeg ter gelegenheid van 1 april (vis, heb je ‘m?) een online verlengstuk.

post-image-3

Dat bestaat er in dat Oscar, de goudvis uit de offline campagne van 7 Beaufort, op 31 maart plotseling ’verdwenen’ bleek te zijn en dat de surfer via een online spel op zoek mocht gaan naar de vis.

Vinddevis.be werd sindsdien meer dan 29.000 keer gespeeld. De makers wijzen er op dat het spel algauw vijf minuten van de tijd van de surfer vergt.

Die makers, het drie-koppige Dreammachine, laten ook weten dat ze een nieuwe webstek voor Persil België en Nederland hebben gerealiseerd, ook  al in samenwerking met 7 Beaufort.

Andere recente realisaties omvatten ondermeer de website van Winterpret, Atoma en Céreal.


www.vinddevis.be

www.dreammachine.be

Back to top button
Close
Close