Home/Campaigns/One to watch: de spraakmakende creatie van Club Internet One to watch: de spraakmakende creatie van Club Internet Het probleem als je voor je eigen site (deze dus) nog voor andere websites en blogs pent is dat je soms vergeet iets te vermelden. Zo lees ik op Marketingfacts.nl een berichtje over de bijzonder knappe campagne van Club Internet die momenteel over veel blogtongen rolt. 2007-04-05Comment Ik schreef er eerder deze week iets over op de blog van het IAB Europe Congress na de campagne te hebben ontdekt via de blog van i-merge en de kersverse blog van Marc Bresseel (na MSN België te hebben gestart aan de slag bij Microsoft op Europees niveau). U kunt niet meer volgen? Niet erg: ik wou u gewoon die campagne ook niet onthouden. Surf dus als de bliksem naar http://www.club-internet.fr/le-duel/ , leun achterover, kijk en geniet van toch wel bijzonder knap creatief werk… Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address