Home/Campaigns/Nieuwe projecten en nieuw volk bij LBi Nieuwe projecten en nieuw volk bij LBi LBi België laat weten dat het dit jaar Belgacom zijn B2B online campagnes mag verzorgen. Het bureau mag ook Belgacom Explore, een ‘geconvergeerd communicatieplatform’, promoten en doet dat via een jaarovereenkomst met Data News en een microsite. Verder op het menu van de nieuwe projecten bij LBI vinden we ondermeer een project voor autobouwer KIA. 2007-04-03Comment KIA Motors Europe lanceert immers vanuit zijn basis in Duitsland een nieuwe compacte wagen, de Cee’d, waarvoor LBi sommige microsites mocht bouwen op basis van een Koreaanse campagne. De eerste microsites vind je op deze (Engels) en op deze (Frans) link. De websites worden overigens ook door LBi gehost. Verder realiseerde LBi ondermeer nog een wedstrijd voor de 15de verjaardag van bmi. Noteren we nog dat LBi zijn rangen versterkt. Zo vervoegde Johan Rentmeesters onlangs nog het team als Client Service Director. Hij was eerder aan de slag bij Accenture en CSC. Het bedrijf kondigt aan dat het dit jaar nog eens 30 nieuwe medewerkers aantrekt. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address