Home/Mobile marketing/BASE wil gebruik van MMS verhogen door prijsdaling BASE wil gebruik van MMS verhogen door prijsdaling Ondanks het feit dat MMS al een paar jaren bestaat is de multimediale variante van de MMS (foto’s, onbeperkt aantal karakters,…) nooit echt doorgebroken. Prijs zeggen sommigen. En daar kan iets van aan zijn. Dat beseffen ook de mobiele operatoren. BASE geeft nu het startschot voor de mogelijke doorbraak van het MMS formaat door de prijszetting sterk naar beneden aan te passen. 2007-03-30Comment BASE kondigt namelijk aan dat het de kostprijs van het sturen van een MMS naar andere BASE-gebruikers en naar e-mail adressen op het zelfde prijsniveau brengt als de SMS. Naar andere netwerken MMS’en BASE gebruikers aan de prijs van twee SMS berichtjes (naar Proximus gebruikers toe kan dat vanaf mei). Afwachten of de maatregel resulteert in een toename van het gebruik van MMS en wat de andere operatoren doen. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address