Home/Search Engine/L`Oréal verhoogt zijn Search Engine Marketing budgetten L`Oréal verhoogt zijn Search Engine Marketing budgetten Search Engine Marketing bedrijf Extenseo laat weten dat het een nieuwe overeenkomst heeft afgesloten met L’Oréal voor de aankoop van trefwoorden. Het cosmeticabedrijf doet dat voor de lancering van een nieuw productgamma, voor de liefhebbers: de ‘Crème Gloss’. Belangrijker is dat Extenseo meldt dat L’Oréal besloten heeft een deel van zijn reclamebestedingen in traditionele media wat terug te schroeven ten voordele van zoekmotorreclame. 2007-03-27Comment Extenseo, dat één en ander voor L’Oréal doet in samenwerking met Zenith Optimedia, realiseerde eerder een Search Engine Advertising campagne voor het Studio Line productgamma van L’Oréal. De resultaten van de zoekmotorcampagne zetten bij L’Oréal, dat volgens Extenseo in 2006 wereldwijd 4,8 miljard euro aan reclame spendeerde, blijkbaar één en ander in gang. De achterliggende reden van die aandacht voor SEM: rendement… We noteren verder dat Extenseo een SEO-deal heeft afgesloten met www.flybmi.com, dat het nieuwe SEA-acties verrichte voor Roularta en dat Ethias in samenwerking met Space een globaal SEM-project opstartte voor zijn bankdivisie. Ook Murprotec (site-optimalisatie), Siemens (SEO) DataNewsJobs.be (SEA) en Bridgestone (SEA) staan op het lijstje met recente projecten van Extenseo. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address