Home/Campaigns/Snow: webstek Bacardi-Martini en nieuw volk Snow: webstek Bacardi-Martini en nieuw volk Snow (LG&F) heeft een nieuwe corporate webstek voor Bacardi-Martini gelanceerd. Een wat eigenzinnige navigatie stelt in een notendop de belangrijkste feiten over het bedrijf samen. Het is meteen de tweede opdracht van Snow voor Bacardi-Martini na http://www.thegetbrothers.be/, de webstek van het GET27 likeurdrankje. 2007-03-21Comment Het opvallendste aan de corporate webstek van B-M is de verticale uitklap-navigatie, het is eens iets anders. Snow meldt en passant ook dat het zijn rangen heeft versterkt met twee nieuwkomers. Het gaat om respectievelijk voormalig zelfstandig ontwikkelaar Laurent Dochy die als webdeveloper aan de slag is gegaan, Peter Nijs (eerder bij Group 94) die interaction designer/developer werd en voormalig Wanabe medewerker Benoit Closon die voortaan door het leven gaat als ‘Project Manager Snow’. http://www.bacardi-martini.be/ Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address