Home/Online media/Succesvolle start voor Telenet`s Car Channel Succesvolle start voor Telenet`s Car Channel ONE Agency laat weten dat Car Channel, het online TV-platform dat het voor Telenet opzette voor de autofanaten, op zeven weken tijd precies 438.847 keer bezocht werd. ONE voegt er fijntjes aan toe dat Car Channel meer bezoekers haalde dan het Autosalon 2007. 2007-03-19Comment Allicht is er een verschil tussen een online bezoeker van een autokanaal en de bezoeker aan een autobeurs maar toch: het platform heeft zijn debuut niet gemist.375.000 verschillende surfers bekeken op Car Channel volgens ONE immers meer dan één miljoen filmpjes. In de helft van de gevallen ging het daarbij om niet-commerciële filmpjes, aldus het Gentse agency. ONE profiteert van het goede nieuws om aan te kondigen dat Car Channel ook naar het interactieve digitale TV platform zal gebracht worden. Car Channel werd dus gerealiseerd door One, in samenwerking met Unscene voor de videoproductie. Voor de commercialisering van het – binnenkort – cross-mediale platform werkt het bureau samen met Enabler, het bedrijf van ex-IAB voorzitter Edouard Cambier (Seedfactory). http://carchannel.zita.be/ Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address