Home/Campaigns/Conga Award gaat naar i-merge voor Nescafé Conga Award gaat naar i-merge voor Nescafé We hadden het onlangs over de Conga Awards, de prijs die de laatstejaars Communicatiemanagement van de Van Artevelde Hogeschool aan de, naar hun gevoel, beste geïntegreerde communicatiecampagne voor jongeren overhandigen. De Award werd eergisterenavond uitgereikt. Winnaar werd een campagne van i-merge voor Nescafé. 2007-03-15Comment De campagne, ‘Koffie zetten voor groentjes’ gedoopt, is een sterk op video gestoelde humoristische actie die puur op de jongeren mikt. Hij werd vorig jaar ook ingediend voor de BOA Awards waar hij op veel bijval van de jury kon rekenen vanwege de geslaagde communicatie naar een voor de doelgroep niet voor de hand liggend product en voor de kwaliteit van de filmpjes, die eigenlijk humoristische ‘lessen’ zijn over hoe je de ideale Nescafé bereidt. i-merge haalde het van de Boodschap Zonder Naam campagne van Saatchi & Saatchi, Laura.be van Duval Guillaume, Het Openboekexamen voor de Gouden Gids van Commento/Bananas en Brooklyn van AB. Je kunt de filmpjes nog bekijken op www.nescafe.be/koffiezettenvoorgroentjes Op de foto’s:- De winnaars van i-merge (u herkent Tom De Bruyne) met hun Conga en Serge Cornelus van de hogeschool- Geert Desager (Microsoft Digital Advertising Solutions) laat Eva D'Hondt (Duval) aan het woord Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address