Conga Award gaat naar i-merge voor Nescafé

We hadden het onlangs over de Conga Awards, de prijs die de laatstejaars Communicatiemanagement van de Van Artevelde Hogeschool aan de, naar hun gevoel, beste geïntegreerde communicatiecampagne voor jongeren overhandigen.  De Award werd eergisterenavond uitgereikt. Winnaar werd een campagne van i-merge  voor Nescafé.

post-image-3

De campagne, ‘Koffie zetten voor groentjes’ gedoopt, is een sterk op video gestoelde humoristische actie die puur op de jongeren mikt.

Hij werd vorig jaar ook ingediend voor de BOA Awards waar hij op veel bijval van de jury kon rekenen vanwege de geslaagde communicatie naar een voor de doelgroep niet voor de hand liggend  product en voor de kwaliteit van de filmpjes, die eigenlijk humoristische ‘lessen’ zijn over hoe je de ideale Nescafé bereidt.

i-merge haalde het van de  Boodschap Zonder Naam campagne van Saatchi & Saatchi, Laura.be van  Duval Guillaume, Het Openboekexamen voor de Gouden Gids van Commento/Bananas en Brooklyn van AB.

Je kunt de filmpjes nog bekijken op www.nescafe.be/koffiezettenvoorgroentjes

Op de foto’s:

- De winnaars van i-merge (u herkent Tom De Bruyne) met hun Conga en Serge Cornelus van de hogeschool
- Geert Desager (Microsoft Digital Advertising Solutions) laat Eva D'Hondt (Duval) aan het woord
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
Back to top button
Close
Close