LBi lanceert mee de nieuwe BLACK koffie van Douwe Egberts

Vanaf volgende week zal je niet meer naast de nieuwe nationale campagne van Sara Lee / Douwe Egberts kunnen kijken. De koffie- en theefabrikant lanceert namelijk de nieuwe productlijn BLACK koffie, en gebruikt daarvoor een uitgebreide mediamix.

post-image-3
Internet kon natuurlijk niet ontbreken, en daarvoor schakelde het bedrijf LBi in. Ter herinnering: LBi is de nieuwe naam voor de fusiegroep van DAD en Winsome. Het resultaat van hun werk vind je op de weinig originele, maar niet onaardige website TheWorldOfBlack.be.
 
Onnodig te zeggen dat de kleuren overwegend zwart en wit zijn. Als je snel bent en niet te veel tijd verliest om het witte konijn te kunnen spotten (!), dan maak je overigens kans op 1 van de 5 000 gratis koffiepacks die het bedrijf weggeeft. Je weet overigens perfect hoeveelste in de rij je bent, dat wordt er simpelweg bij vermeld.
 
Meer op inspire, de LBi blog.
 
Bijdrage van Robin Wauters - http://www.marketingblog.eu
 
Back to top button
Close
Close