Home/Campaigns/Nieuw recordjaar voor online reclame in de VS Nieuw recordjaar voor online reclame in de VS Efficiënter ‘connecteren’ met hun consumenten. Dat is volgens de Amerikaanse tak van het IAB de reden waarom de adverteerders uit de VS blijven meer budgetten pompen in interactieve marketing. En dat ze dat doen, mag dan weer blijken uit de cijfers die het IAB gisteren publiceerde voor 2006. 2007-03-08Comment Volgens die cijfers kwamen de online reclamebestedingen in de VS vorig jaar uit op om en bij 16,8 miljard USD. Dat is een stijging met 34 % tegenover 2005. Het vierde kwartaal van 2006 was daarbij het beste ooit met een recordomzet van net geen 4,7 miljard USD. Ergens in de loop van volgende maand mogen we het volledige rapport verwachten. Ondertussen kunt u één en ander nalezen in het persbericht op deze link. http://www.iab.net/news/pr_2007_03_07.asp Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address