Home/Campaigns/Interactieve reclamemedia, Nirwana of ergste nachtmerrie voor de adverteerder? Interactieve reclamemedia, Nirwana of ergste nachtmerrie voor de adverteerder? De komende maanden worden we om de oren geslagen met talloze events in de sfeer van online reclame en interactieve communicatie. Maar het hoeven niet steeds de spelers uit de markt zelf te zijn die iets op poten zetten. Neem nu die 9 studenten van de EHSAL. 2007-03-06Comment In het kader van hun studies in de handelswetenschappen organiseren Nico Buelens, Jasper Huysmans, Yannick Rotsaert, Jasper Viskens, Ilse Craessaerts, Tom Toelen, Nicolay Verbraeken, Lendert Van Laer en Maxim Bertin, op 14 maart eestkomende om 19 uur aan de KU Leuven (aula Jean Monet) een avond rond de vraag “Interactieve reclamemedia, Nirwana of ergste nachtmerrie voor de adverteerder?". Ze worden hiervoor geholpen door sprekers als Alain Heureux (IAB) en Patricia Boydens (i-merge) Info op www.invloedreclame.be Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address