Home/People/Geef me een fijne job en win Geef me een fijne job en win Niet alleen de bedrijven uit de communicatiesector gaan de creatieve toer op om hun personeelsbestand de broodnodige ‘boost’ te geven. Ook de jobzoekenden zelf doen het anders dan vroeger. Vorige jaar zagen we daar al een paar voorbeelden van. Dit jaar heet één en ander blijkbaar ‘personal branding’. Neem nu de personal branding site van ene Tijs Vrolix. 2007-03-05Comment Vrolix, een trouw bezoeker van Digimedia, verwijst bij de lancering van zijn site naar een recent artikel op de webstek van Marketingfacts waar men al aandacht wijdde aan wat we ook wel ‘reversed joblistings’ zouden kunnen noemen: de kandidaat post zijn CV, vertelt wat hij zoekt en geïnteresseerde bedrijven (of derden) posten er relevante vacatures bij. Kijken en trachten te rekruteren op http://tijsvrolix.be Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address