Home/Campaigns/Internet in China Internet in China Jan Van den Bergh van i-merge postte gisteren een uitvoerig becijferd pleidooi op de i-merge blog waarbij hij in China actieve adverteerders oproept om hun interactieve budgetten in zijn tijdelijke thuisland op te trekken. 2007-02-27Comment Nu is China misschien wat ver van uw bed maar dat maakt het PDF-documentje, dat je hier downloadt, er niet minder interessant om. Waarbij wij ons meteen afvroegen hoe het eigenlijk zit met dat Chinese avontuur van i-merge na om en bij één jaar activiteit. Volgens het bedrijf zelf goed. Zo maakte i-merge China ondermeer interactief werk voor bedrijven als Organon, L’Oreal, Visit Flanders, European delegation in China en een online broker voor ex-pats. Het team van Van den Bergh, die ook nog fungeert als ‘active chairman’ voor i-merge België, dat sinds zijn vertrek gerund wordt door Pieter Goiris, bestaat ondertussen uit 7 locals. China telt 137 miljoen surfers, om en bij 10 % van de Chinese bevolking. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address