IAB lanceert magazine in de VS

Print en online hebben beiden hun eigen ‘leesmoment’ en hun eigen doelstellingen. Zo zien we dat ook heel wat mensen met een overwegend online mentaliteit al eens hun eigen boek of magazine uitgeven. Neem nu bijvoorbeeld de recente beslissing van het IAB om in de VS met een magazine uit te pakken.

post-image-3

Het IAB, dat in de VS net als bij ons ijvert voor het activeren van de interactieve reclamemarkt, start met een maandblad onder de naam Mixx Magazine.

Het IAB start onder de naam Mixx Magazine een blad in de VSAl gaat het niet echt om een op zich staand blad maar om een maandelijks supplement van de marketingbladen van Adweek Magazines (VNU), te weten Adweek, Brandweek en Mediaweek.

Op die manier bereikt het IAB meteen ook een traditioneel minder ‘online minded’ doelpubliek.

Wie geen Adweek-bladen ontvangt kan Mixx Magazine ook digitaal raadplegen via onderstaande link. De eerste Mixx Magazine staat stil bij de mobiele reclame en media.

www.iab.net/mixxmagazine

Back to top button
Close
Close