De beste jongerencampagne volgens de doelgroep

Op 13 maart wordt alweer voor de vierde keer de CONGA Award uitgereikt. Dat is een Award die wordt uitgereikt door de laatstejaarsstudenten Communicatiemanagement van de Arteveldehogeschool in Gent en de volgens de studenten beste op jongeren gerichte geïntegreerde communicatiecampagne beloont.

post-image-3
Aardig initiatief dus onder het motto ‘de doelgroep zegt zelf wat ze vindt’. Meer 2.0 kan moeilijk en bovendien houden we van initiatieven die de sector en het onderwijs dichter bij elkaar brengen.

Vorig jaar ging Mortierbrigade aan de haal met deze sympathieke Award voor zijn ‘Humo liegt’ actie.

Wie het dit jaar wordt weten we pas op 13 maart maar we geven alvast de deelnemers: AB (Brooklyn), Saatchi & Saatchi (Boodschap zonder Naam), Duval Guillaume Antwerpen (Laura.be), i-merge (Nescafé) en Commento/Bananas (Gouden Gids).
Leuk is ook dat de interactieve media extra in de kijker worden gezet dit jaar. Microsoft Digital Advertising Solutions geeft immers 10.000 euro advertentieruimte aan de campagne waarin het medium internet het best werd geïntegreerd.

Wie er wil bij zijn surft naar www.conga-award.be
Back to top button
Close
Close