Home/CRM/Selligent: mogelijke overnames en geografische uitbreiding voor Frans-Belgisch CRM-bedrijf Selligent: mogelijke overnames en geografische uitbreiding voor Frans-Belgisch CRM-bedrijf Het Frans-Belgische CRM-bedrijf Selligent heeft vorige week zijn cijfers gepubliceerd. Daaruit blijkt dat het is uitgegroeid tot één van de belangrijkste Europese leveranciers. Afgelopen jaar haalde Selligent een omzet van 11,5 miljoen euro; een stijging met 27 % op jaarbasis. 2007-02-20Comment Het bedrijfsresultaat kwam uit op 1,1 miljoen euro. Selligent benadrukt dat de groei voor 100 % organisch is en vooral op rekening van de licentieverkopen te schrijven valt. Die stegen namelijk met 52 % op jaarbasis. De inkomsten uit updatecontracten groeiden dan weer met 15 %; die uit diensten stijgen minder snel maar dat heeft volgens het bedrijf vooral te maken met zijn partnershipmodel. Onder de nieuwe klanten die Selligent in 2006 binnenhaalde noteren we bedrijven as BBGR, Coface Holding AG, Dexia Sofaxis, Eovi Mutuelle Présence, Heppner, Lufthansa Cargo, Messier-Dowty, Risc group, Van de Velde (Marie-Jo) en Vemag. Bedrijven als 3 Suisses en Viaccess kozen voor Selligent SmartStart, een aanbod waarmee bedrijven snel hun eerste CRM-stappen kunnen zetten. Voor dit jaar overweegt Selligent een aantal eventuele overnames en een mogelijke aanwezigheid op nieuwe markten. Vandaag is het bedrijf actief in België, Frankrijk en Duitsland. www.selligent.com/nl. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address