B2B-Invloed: Efluenz lanceert een strategisch whitepaper en toont zijn ambities

Na het opstarten van inspiratiesessies en een plaats in de Top 100 van Belgische digitale agentschappen te hebben veroverd, zet Efluenz zijn opmars voort met de lancering van een nieuw whitepaper dat de B2B-marketing wel eens grondig zou kunnen veranderen.

post-image-3

Invloed, jarenlang het domein van B2C, wordt nu een strategische hefboom voor bedrijven die op zoek zijn naar groei.

In dit nieuwe whitepaper met de titel “Wat als invloed het volgende geheime wapen van B2B is?” analyseert Efluenz de belangrijkste trends van het moment en deelt concrete cases, veelgemaakte fouten en best practices om invloed doeltreffend te integreren in een B2B-strategie.

"Wij zijn ervan overtuigd dat invloed niet beperkt is tot Instagram of TikTok, en dat het ook een krachtig middel kan zijn om gekwalificeerde leads te genereren, een expertimago op te bouwen en de digitale transformatie van bedrijven te versnellen," aldus het team van Efluenz.

Dit whitepaper richt zich tot marketing-, sales- en communicatiediensten, maar ook tot bedrijfsleiders die hun aanpak willen openbreken en nieuwe groeipistes willen verkennen.

Met deze publicatie bevestigt Efluenz zijn ambitie om een voortrekkersrol te blijven spelen in de wereld van influencer marketing, met een duidelijke en pragmatische visie – zelfs in de meest zakelijke omgevingen.

Back to top button
Close
Close