Nog maar 2 weken te gaan tot de Programmatic Advertising Summit 2025!

In een context waarin programmatic advertising razendsnel evolueert, keert de Programmatic Advertising Summit terug met een nieuwe editie die volledig in het teken staat van innovatie, performance en samenwerking. Met nog slechts twee weken te gaan, is dit hét moment voor professionals om zich in te schrijven voor deze halve dag vol strategische talks en netwerkmogelijkheden.

post-image-3

Het in Brussel georganiseerde event is uitgegroeid tot een toonaangevend platform voor merken, bureaus, mediabedrijven en technologiepartners die de grote lijnen van programmatic advertising willen doorgronden én duurzame professionele connecties willen opbouwen.

Een programma rond de kernuitdagingen van de sector

De editie van 2025 richt de schijnwerpers op concrete toepassingen van programmatic advertising, met bijdragen van prominente spelers uit het veld.

  • Loopearplugs deelt hoe het zijn mediastrategie heeft ontwikkeld om een jong merk zichtbaar te maken in een verzadigd digitaal landschap, met maximaal gebruik van de targeting- en meetmogelijkheden die programmatic biedt.
  • Warner Bros, in samenwerking met Amazon Ads, presenteert een innovatieve aanpak om Generatie Z te activeren via full-funnelcampagnes waarin entertainment, streaming en artificiële intelligentie samenkomen. Een case die laat zien hoe contentmerken hun reclamepraktijken aanpassen aan veranderend mediagedrag.
  • Stellantis & You laat zien hoe programmatic kan bijdragen aan directe impact in fysieke winkels, met krachtige en meetbare drive-to-store campagnes. Een inspirerende case voor merken die een brug willen slaan tussen digitaal en retail.
  • Tot slot bespreekt Group SEB het belang van hyperpersonalisatie en culturele afstemming van campagnes in een internationale context, aan de hand van voorbeelden uit Europa en daarbuiten.

Meer weten of inschrijven? Bezoek onze website.

Back to top button
Close
Close