Home/Campaigns/Laarzen centraal in online lancering nieuwe Jeep Laarzen centraal in online lancering nieuwe Jeep These boots are made for walking. Als ik de site van de nieuwe Jeep Compass bezoek, komt het liedje spontaan in me op. Laarzen staan dan ook centraal in de campagne van de 4x4. 2007-02-05Comment Die 360-graden campagne, die werd afgetrapt op het voorbije autosalon in samenwerking met Karamba, bevat ook een online luik. Dat bestaat uit een microsite waar een resem modderige laarzen de revue passeren alvorens stil te staan bij een paar dameslaarzen. De boodschap is duidelijk: met deze 4x4 mikt Jeep op de stadmus en dan vooral die van de vrouwelijke kunne. De site fungeert als het centrale verwijspunt van banneringacties, e-mails, en de guerilla-acties die her en der plaatsvonden tijdens de voorbije koopjes. Koopjes, laarzen, vrouwen, mode en ook shoppen. En dat onder de vorm van een ‘interactief laarzenspel’ waarmee de deelneemsters kans maken op een shoppingbudget van 2500 euro. www.trekjelaarzenaan.be Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address