Home/Campaigns/David Jones (CEO Euro RSCG): acquisitiepad niet het juiste pad David Jones (CEO Euro RSCG): acquisitiepad niet het juiste pad De jongste weken en maanden besteedden we in deze kolommen nogal wat aandacht aan de overnames die de grote reclamegroepen verrichten in het digitale bureaulandschap. Wie het niet eens is met die overnamedrift is Euro RSCG, uit de Havas-groep. 2007-02-02Comment CEO David Jones verwees in een gesprek met de Financial Times naar de overname van Digitas door Publicis, een overname met een prijskaartje van 1,3 miljard USD. Voor Jones is dat bedrag schromelijk overdreven en houdt het geen rekening met de reële waarde van het bedrijf dat een netto winst boekte van 34,2 miljoen USD tussen begin 2006 en eind september 2006. Het toont natuurlijk wel aan hoe de grote reclamegroepen de digitale media zien als een wissel op de toekomst en een inhaalbeweging trachten te maken. David Jones zei dat hij meer ziet in het rekruteren van internetmarketing-specialisten eerder dan te gaan shoppen. Lees het hele verhaal in de FT op deze link: http://www.ft.com/cms/s/de58f2ac-b06e-11db-8a62-0000779e2340.html Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address