Home/Market news/In 2024 heeft Displayce vier nieuwe kantoren geopend en baanbrekende technologische innovaties geïntroduceerd. In 2024 heeft Displayce vier nieuwe kantoren geopend en baanbrekende technologische innovaties geïntroduceerd. In 2024 zet Displayce, het toonaangevende Europese platform voor programmatische aankopen in digitale buitenreclame, zijn opmars voort. Met de opening van vier nieuwe kantoren wereldwijd en baanbrekende technologische innovaties verstevigt het bedrijf zijn rol als pionier en toont het vol vertrouwen zijn ambitie: de wereldleider worden in programmatic DOOH. 2025-01-09Comment Een sterke internationale aanwezigheid en een uitbreiding van de teams In een jaar tijd opende het bedrijf vier nieuwe kantoren in het Verenigd Koninkrijk, België, Italië en Brazilië. Hiermee is Displayce nu actief in zes landen. In Frankrijk kwam er een kantoor in Parijs bij, naast het hoofdkantoor in Bordeaux. De uitbreiding ging gepaard met nieuwe aanwervingen, wat het team versterkte tot 50 medewerkers. Groeiende vraag naar programmatic DOOH en een uitgebreid aanbod Displayce blijft programmatic DOOH promoten door adverteerders en trading desks te overtuigen dit kanaal op te nemen in hun mediaplannen. Dit resulteerde in 70% meer campagnes en een klantenbestand van 800 merken. Reizen, bank- en verzekeringswezen en mode zijn de meest actieve sectoren. Opvallend is dat 85% van de campagnes via trading desks werd geactiveerd, wat de groeiende populariteit van DOOH onderstreept. Om wereldwijde dekking te garanderen, heeft Displayce 140 nieuwe DOOH-exploitanten toegevoegd, waaronder premium spelers zoals JCDecaux (Mexico, Colombia) en Clear Channel (Polen, Denemarken). Ook tactische media-eigenaren, zoals Mediamond en Ocean Outdoor Germany, versterken het aanbod. Daarnaast is het netwerk van SSP’s uitgebreid met Ströer (Duitsland) en Place Exchange (VS), waardoor het totaal op 8 SSP’s komt. Met meer dan 1,2 miljoen schermen in 80 landen, beheerd door 500 publishers, biedt Displayce toegang tot een wereldwijde premium inventaris. Voortdurende innovatie voor meer gerichte en impactvolle campagnes Met CampaignAI is Displayce de eerste DOOH DSP die generatieve kunstmatige intelligentie (AI) integreert in zijn platform. Deze slimme assistent revolutioneert het ontwerp van DOOH-campagnes door klantbriefings te analyseren en gepersonaliseerde strategieën te creëren die perfect aansluiten bij marketingdoelen en doelgroepen. Daarnaast heeft Displayce nieuwe datapartners geïntegreerd: Cirium levert realtime luchtvaartinformatie, terwijl Echo Analytics het mogelijk maakt DOOH-schermen te activeren bij interessepunten en verkooppunten (POI's). “Ik ben enorm trots op de prestaties van Displayce dit jaar. Onze sterke groei, gedreven door technologische innovaties, onderstreept onze pioniersrol in programmatic DOOH. Dankzij nieuwe oplossingen zoals strategische data, de uitbreiding van ons inventaris en de lancering van CampaignAI overtreffen we de verwachtingen van onze klanten. Dit jaar ontvingen we erkenning met een prijs bij de Wires Awards in het VK, twee Cas d'Or DOOH-prijzen in Frankrijk en werden we uitgeroepen tot DOOH-persoonlijkheden van het jaar door Ratecard Stars. Daarnaast wonnen we twee prijzen bij de Adtech Awards by Minted. De toekomst is veelbelovend en we blijven Displayce positioneren als wereldleider in buitenreclame, een medium in volle transformatie” verklaart Laure Malergue, CEO en medeoprichter van Displayce. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address