Home/Campaigns/Nieuwe website en corporate identity voor TradeDoubler Nieuwe website en corporate identity voor TradeDoubler Het ook bij ons actieve Europese reclamenetwerk TradeDoubler.com kreeg een volledig nieuw kleedje aangemeten. TradeDoubler, bij velen synoniem van affiliate marketing, wil hiermee zijn digital advertising oplossingen in de kijker zetten in een markt waar de vraag naar performance-based marketing groeit. 2007-01-31Comment Naast een nieuwe website, een kersvers logo en een andere corporate identity is ook het productaanbod onder handen genomen. De nieuwe productlijn ziet er als volgt uit: - td Pull wordt de naam van het affiliate netwerk dat op langetermijn partnerships mikt..- td Push is de naam van het campagnenetwerk dat op kortetermijn acties focust.- td Reach is de naam van het op ‘reach’ gerichte reclamenetwerk- td Talk wordt de naam van het resultaatgebaseerde Pay-per call network - td Toolbox tenslotte is de tracking en ad serving interface http://www.tradedoubler.com/pan/cms/press/uk_rebrand_30_01_07 Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address