WebAnalytics.be wordt actief op de Franse markt

Brussels webbouwer OX2, die zich via zijn divisie WebAnalytics.be sterk heeft gespecialiseerd in het opzetten van online meet- en analysesystemen voor zijn klanten, trekt de zuidelijke landsgrenzen over. Het doet dat door het aantrekken van een Fransman die de activiteiten van OX2 in zijn thuisland moet ontwikkelen.

post-image-3
De beslissing van OX2 om bij onze zuiderburen rond Web Analytics te werken, werd ondermeer geïnspireerd door een aantal studies van het bedrijf waaruit ondermeer blijkt  dat meer dan een kwart van de Franse zogeheten CA40-bedrijven geen Web Analytics systemen gebruiken. Meer hierover leest u op http://webanalytics.wordpress.com.

De ‘local’ die de Franse markt mag ‘bewerken’ is Julien Coquet, één van de twee nieuwe medewerkers van WebAnalytics.be en een oudgediende van Capgemini France die verschillende Web Analytics projecten realiseerde, ondermeer voor HP EMEA.
Ook elders heeft Web Analytics ondertussen de wind in de zeilen. De divisie van OX2 sloot ondermeer contracten af met Mediafin (De Tijd en L’Echo), Tube Line (de Londense metro), regie Scripta en Vlerick Leuven Management School. Bestaande klanten Het Rekenhof, Shurgard Europe en Toyota Europe vernieuwden hun samenwerking.
Back to top button
Close
Close