Displayce organiseert de prelaunch party van Digital First in Brussel

De countdown is begonnen: nog 14 dagen tot de tweede stop van de WeAreDOOHers European Tour, die plaatsvindt de avond voor het grootste B2B-evenement van het jaar, Digital First.

post-image-3

Op woensdag 16 oktober om 19u nodigt Displayce je uit in het Hoxton Hotel in Brussel voor een avond gewijd aan fans van programmatic DOOH (Digital Out-Of-Home). Dit evenement is de perfecte gelegenheid om in een ontspannen sfeer te netwerken, een drankje te delen en de nieuwste trends op het gebied van innovatieve programmatic advertising te bespreken.

Als de officiële prelaunch party van Digital First is dit evenement een must voor alle professionals in de sector. Het evenement is echter enkel toegankelijk op uitnodiging. Wil je erbij zijn? Schrijf je dan in via de onderstaande link om meer details te ontvangen.

WeAreDOOHers is een gemeenschap gecreëerd door Displayce, die experts en pioniers op het gebied van programmatic advertising en DOOH (Digital Out Of Home) in Europa samenbrengt, via evenementen en videoinhoud.De WeAreDOOHers European Tour is de eerste Europese roadshow die volledig gewijd is aan pDOOH, met als doel de industrie enthousiastelingen te verbinden en de gemeenschap te versterken.

Mis deze kans niet en meld je hier aan om deel te nemen aan dit exclusieve evenement !

Back to top button
Close
Close