CLICKTRUST bevestigt zijn succes als extensie van digitale teams

CLICKTRUST, het Brusselse agency bekend om zijn expertise in performance marketing, versterkt zijn positionering als extensie van digitale teams door zijn klantenportfolio uit te breiden met topmerken zoals Orange, Decathlon, NieuwsbladShop en Dierendonck, terwijl het zijn trouwe klanten behoudt. Het agentschap kende dit jaar een aanzienlijke groei.

post-image-3

Met een visie gericht op expertise en flexibiliteit onderscheidt CLICKTRUST zich door zijn aanpak, waarbij het optreedt als een verlengstuk van de interne teams van zijn klanten.

"We zijn meer dan een gewoon agency; we zijn een partner die de doelstellingen van onze klanten deelt en hen helpt om te navigeren in een steeds complexer digitaal landschap, dankzij onze oplossingen voor training, interim-management en klassieke agency-diensten", zegt Fabian Van De Wiele, CEO van CLICKTRUST.

Een strategie gericht op efficiëntie en internalisatie

CLICKTRUST streeft ernaar zijn klanten te begeleiden in een markt die de afgelopen jaren sterk is veranderd.

"In de afgelopen jaren hebben we een massale golf van internalisering waargenomen. Covid en de daaropvolgende energiecrisis hebben voor een verschuiving op de markt gezorgd. Onze klanten willen geen agency meer dat niet integreert met hun interne personeel - ze hebben ons nodig om met hen samen te werken binnen hun teams, door tekorten aan kennis en interne resources op te vangen, en dat met een diepe kennis van hun activiteiten. Onze dienstverlening is vandaag perfect afgestemd op deze behoeften en biedt een grote flexibiliteit." - Fabian Van De Wiele.

Een vertrouwensrelatie met toonaangevende merken

De hybride agency-consultancy aanpak heeft merken zoals BNP Paribas Fortis, D'Ieteren, Orange en Decathlon in staat gesteld om hun organisatorische uitdagingen met succes aan te pakken.

Bij BNP Paribas Fortis hebben we geholpen om de continuïteit en stabiliteit van hun performance marketing te waarborgen, niet alleen als performance agentschap, maar ook door trainingen te geven en een interim-oplossing aan te bieden toen een van hun belangrijkste medewerkers met zwangerschapsverlof was. Sinds 2016 maken ze gebruik van onze capaciteit om ons moeiteloos in interne teams te integreren.

D'Ieteren, leider in de automobielsector, wendde zich in 2019 voor het eerst tot ons voor onze expertise in zoekmachinemarketing. Vandaag werken onze teams hand in hand met hun interne teams, rechtstreeks vanuit hun kantoren.

Voor Orange gaat het vooral om vertrouwen en flexibiliteit. Na de lancering van Zuny in 2020 onder het merk VOO, voeren we momenteel een interim-opdracht uit om de interne capaciteiten van Hey! te versterken.

Dit jaar heeft ook Decathlon beroep gedaan op onze data-expertise na het stopzetten van Universal Analytics. We begeleiden hun interne team bij het gebruik van hun data lake, waardoor de continuïteit en efficiëntie van hun dashboards gewaarborgd blijven.

Deze samenwerkingen illustreren perfect ons engagement om unieke oplossingen te bieden, afgestemd op de ambities van onze klanten.

"We staan bekend om de zeer getalenteerde profielen bij CLICKTRUST, met jarenlange ervaring. Door dit te combineren met een zeer flexibel dienstenmodel, vinden we snel oplossingen voor onze ambitieuze klanten " legt Fabian Van De Wiele uit.

Back to top button
Close
Close