Hungry Minds versterkt zijn teams

Omdat het creatieve bureau enkele pitches heeft gewonnen (Walibi Belgium, het Toerismebureau van de Oostkantons, enz.), heeft het zijn teams versterkt. Zo sluit Donovan Bellens zich aan bij Hungry Minds als Digital Campaign Manager.

post-image-3

Afgestudeerd in reclame aan HELHa Mons, kreeg Donovan Bellens tijdens zijn stage zijn eerste baan bij Brand New Day Agency. Hij werkte daar 2 jaar en stelde de digitale strategie op en beheerde campagnes voor klanten zoals Ixina (BeLux), Geberit (Benelux), Opel (BeLux) en Mercedes-Benz Trucks (Benelux). Vervolgens trad hij toe tot Weber Shandwick, waar hij campagnes beheerde voor FEVE (de Europese Federatie van Glazen Verpakkingen), ePURE (de Europese Federatie voor de Promotie van Bio-ethanol), Komatsu en Philips TV. Na anderhalf jaar besloot hij het multinational te verlaten en zich aan te sluiten bij Hungry Minds.

Laten we ook de komst van Félix de Thier vermelden. Deze 25-jarige jongeman uit Ciney, die net is afgestudeerd in Grafische en Reclamecommunicatie aan de Haute École Albert Jacquard in Namen, voegt zich bij het team als Junior Creative & Motion Designer.

Back to top button
Close
Close