Home/Market news/Displayce, de eerste DOOH DSP die de wereldwijde bibliotheek van points of interest van Echo Analytics integreert Displayce, de eerste DOOH DSP die de wereldwijde bibliotheek van points of interest van Echo Analytics integreert Bordeaux, 1 juli 2024 - Displayce, het toonaangevende Europese platform voor programmatische aankoop van digitale buitenreclame, kondigt een strategisch partnerschap aan met Echo Analytics, pionier op het gebied van geospatiale datasolutions. Displayce wordt de eerste DOOH DSP die de premium bibliotheek van points of interest (POI) van Echo Analytics integreert, waardoor gebruikers geavanceerde en robuuste targetingmogelijkheden krijgen op basis van locatie-intelligentie. 2024-07-05Comment In een steeds concurrerender advertentielandschap proberen adverteerders de impact van hun campagnes te maximaliseren door gebruik te maken van nauwkeurige en relevante gegevens. Geolocaliseerd targeten blijkt een effectieve strategie te zijn om consumenten in specifieke contexten te bereiken. Om aan deze behoefte te voldoen, heeft Displayce gekozen voor Echo Analytics om hun wereldwijde bibliotheek van points of interest en verkooppunten te integreren. Deze integratie binnen het Displayce-platform stelt gebruikers in staat om te profiteren van de invloedssferen rond points of interest en verkooppunten, waardoor nauwkeuriger targeting voor hun DOOH-campagnes mogelijk wordt. De invloedssferen vertegenwoordigen de geografische gebieden rond een point of interest waaruit een bedrijf zijn klanten trekt, wat aanzienlijk kan variëren van plaats tot plaats. Deze gegevens stellen bedrijven in staat om nauwkeurigere drive-to-store-strategieën te ontwikkelen, wat leidt tot relevantere targeting en dus verbeterde conversieratio's. Door toegang te krijgen tot de POI-gegevens en voetgangersverkeer van hun concurrenten, kunnen adverteerders advertenties tonen op DOOH-schermen rond deze verkooppunten en groeikansen benutten. Het toevoegen van deze locatiegegevens maakt het mogelijk om zeer gerichte en contextuele DOOH-programmatische campagnes te creëren, waardoor de berichten het juiste publiek op de juiste plaatsen bereiken. "Laag gebaseerde reclame is een cruciaal onderwerp in onze markt en hoewel er open source-oplossingen en merken zijn die hun eigen POI-gegevens verstrekken, vereist het industrialiseren van deze aanpak een betrouwbare partner. Ongeveer 70% van onze campagnes heeft een geolocalisatiecomponent. Om de kwaliteit van onze gegevenspunten te verbeteren en hun betrouwbaarheid te garanderen, hadden we een externe partner nodig in plaats van alleen op open source-oplossingen te vertrouwen. Echo Analytics voldeed aan onze eisen en normen." Laure Malergue, CEO en medeoprichter van Displayce Echo Analytics staat bekend om het transformeren van ruwe gegevens in betrouwbare en GDPR-conforme geospatiale datasets. Hun uitgebreide bibliotheek, maandelijks bijgewerkt, bevat meer dan 70 miljoen POI's in 195 landen en biedt nauwkeurige geografische coördinaten en gedetailleerde informatie over duizenden gerenommeerde merken. "De toekomst van DOOH zal gerealiseerd worden met geolocatiegegevens zonder PII (persoonlijk identificeerbare informatie). Merken moeten weten waar, wanneer en hoe ze hun budget investeren, en we zijn verheugd deel uit te maken van deze transformatie. Werken met Displayce toont het toenemende belang van nauwkeurige en betrouwbare gegevens voor geolocaliseerde reclame en de verschuiving naar open source-oplossingen. We kijken ernaar uit om het succes van hun platform te ondersteunen." Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address