Home/Campaigns/Microsoft lanceert derde editie van zijn Creative Awards Microsoft lanceert derde editie van zijn Creative Awards Microsoft Digital Advertising Solutions laat weten dat het de inschrijvingen voor alweer de derde editie van zijn creatieve awards start. De jury wordt dit jaar voorgezeten door Joakim Borgstrom, sinds eind vorig jaar creatief directeur van Wieden+Kennedy in Nederland en ik het najaar van 2006 één van de sprekers op Customer First (zie ook ons interview met Borgstrom). 2007-01-22Comment De Creative Awards zijn onderverdeeld in vijf sectoren: FMCG, NGO, financiële diensten, telecom, media en entertainment, en travel en transport. Deelnemen kan van 22 januari tot 2 maart 2007Berichten over de editie 2006 van deze Awards (toen nog de ‘MSN Europe Creative Awards’) vind je hier en hier. In de eerste editie van de Awards, die toen de naam Emmessennys droegen, stonden drie Belgische winnaars op het podium: These Days, Ogilvy & Mather en Atmosphere BBDO. Tekst en uitleg op deze link. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address