Home/Campaigns/Ford Belux en Ogilvy Social.Lab steken avontuurlijke geest Ford Belux en Ogilvy Social.Lab steken avontuurlijke geest In een dynamische reactie op het feit dat het Autosalon van Brussel dit jaar niet plaatsvindt, lanceren Ford Belux en zijn vaste creatieve partner, Ogilvy Social.Lab, een gloednieuwe campagne: 'Spectaculaire Condities'. Deze zal van 8 tot 31 januari te zien zijn in heel België en Luxemburg. 2024-01-10Comment Ford Belux heeft Ogilvy Social.Lab de taak toevertrouwd om ervoor te zorgen dat consumenten nog steeds kunnen genieten van de felbegeerde 'Autosalon' deals. De resulterende 'Spectaculaire Condities'-campagne gaat niet alleen over het aanbieden van aantrekkelijke deals, maar ook over het herdefiniëren van de customer journey van een auto. ? De nadruk wordt namelijk gelegd op de unieke ervaringen die het bezit van een Ford met zich meebrengt. De campagne nodigt potentiële klanten uit om hun avontuurlijke geest te verkennen en benadrukt hoe elke reis in een Ford een avontuur is dat op zich laat wachten. Of het nu gaat om het navigeren door de straten van de stad of het verkennen van de natuur, de auto's van Ford zijn de perfecte partner voor deze uitstapjes. Bekende Belgische en Luxemburgse monumenten vormen het decor van de campagne. Kunstberg in Brussel, Le Tombeau du Géant in Bouillon, MAS in Antwerpen en de Pier van Blankenberge voor België, Pont Adolphe en Fort Thungen voor Luxemburg. Want ook in Luxemburg vindt een Autofestival plaats van 20 januari tot en met 3 februari bij de lokale dealers. Ogilvy Social.Lab heeft een uitgebreide strategie ontwikkeld, met een boeiende mix van print, social media videocontent, banneradvertenties, radiospots en een speciale landingspagina (in samenwerking met VMLY&R) om deze campagne tot leven te brengen. De campagne maakt gebruik van de kracht van Computer-Generated Imagery (CGI) om fascinerende sociale media assets te creëren. CGI werd gebruikt om twee oversized Ford-modellen virtueel te integreren in iconische locaties in België en Luxemburg, wat resulteerde in een visueel opvallende mix van realiteit en digitale kunstzinnigheid. De precisie waarmee de voertuigen zijn geïntegreerd zorgt voor een niveau van visueel realisme waardoor de kijker nog meer opgaat in de werkelijkheid. Het resultaat van deze beelden is ook te danken aan de samenwerking met Eternitease, die hielp de essentie van elk oriëntatiepunt vast te leggen. De uiteindelijke render, een harmonieuze mix van visuele elementen, werd gemaakt in het kantoor van Eternitease, met als hoogtepunt een campagne die de 'Spectaculaire Condities’ van Ford promoot en kijkers betovert met verbluffende beelden. Ga voor meer informatie over de campagne en de seizoensaanbiedingen van Ford naar de landingspagina. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address