Home/E-mail marketing/Webgebaseerd direct mails opzetten bij CameleOne Webgebaseerd direct mails opzetten bij CameleOne CameleOne is een joint venture tussen Fortis Venturing, Xerox en Manufast-ABP in het segment van de gepersonaliseerde multi-channel communicatie. Het bedrijf laat weten dat het een webgebaseerde oplossing voor direct mailings lanceert. 2007-01-17Comment Het ding heet SendOne en laat volgens de initiatiefnemers adverteerders toe om binnen de 24 uren een mailing de deur uit te krijgen. Voor de goede orde: het gaat daarbij ook over e-mailings maar inde eerste plaats over direct mails (of een combinatie van beiden). Klanten surfen naar www.sendone.be, laden er hun databanken op of huren data uit bestaande databanken (enkel B2B in dat geval), laden hun materiaal op, personaliseren één en ander, kiezen de verschillende parameters (enveloppe, drukspecificaties etc…) en krijgen vervolgens een ‘drukproef’ en offerte. Eens die wordt goedgekeurd (alles via de site) garandeert het bedrijf dat de direct mailing de dag er na aan De Post wordt overhandigd voor verzending. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address