Home/E-mail marketing/Record open rate voor JustForYou e-mail actie Westtoer Record open rate voor JustForYou e-mail actie Westtoer Een openingsratio (open rate) van 95,3 % voor een e-mail actie. Onmogelijk, zegt u? Blijkbaar toch niet want volgens een persbericht van LUON is precies dat de ‘open rate’ die een e-mailcampagne scoorde die het opzette voor Westtoer, het ‘provinciebedrijf voor toerisme en recreatie in West-Vlaanderen’. 2007-01-16Comment De monsterscore werd afgelopen november geboekt met een e-mailing op een databank van JustForYou, het permissie e-mail platform van Skynet. De inhoud van de boodschap was louter promotioneel: wie een verblijf aan de Belgische kust boekte betaalde één overnachting en kreeg er één gratis. Als extra incentive konden de JustForYou’ers een verblijf voor twee aan zee winnen en een duoticket Windkracht 10. Blijkbaar pal in de interessesfeer van de geselecteerde JustForYou databank want de e-mail, één onderdeel van de totale actie, boekte de reeds genoemde record open rate. Al verwijst LUON ook voor het succes naar de gepersonaliseerde onderwerplijn en de ‘sterk visuele vormgeving’ met een minimum aan geschreven kopij. Natuurlijk was ook de databank van tel: JustForYou stuurde de mail naar de leden die hadden aangegeven geïnteresseerd te zijn in toeristische promo’s. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address