Home/Campaigns/Duval Guillaume E breidt uit Duval Guillaume E breidt uit De online dochter van de communicatiegroep Duval Guillaume herschikt haar strategische cel, en haalt Michael Thuy binnen als creative director. 2007-01-15Comment Michael Thuy is de oprichter van MTFR.com, een interactief bureau dat al flink wat creatieve concepten heeft aangebracht bij en uitgevoerd voor reclamebureaus als LDV United, Germaine (BBDO) en Visibility. Hij moet als creative director en kersvers lid van het management team (samen met Kurt Tuypens en Wim Walravens) nog meer de nadruk leggen op een geïntegreerde en gecentraliseerde aanpak op vlak van interactieve campagnes. De strategische cel van Duval Guillaume E wordt een driespan onder leiding van Wim Walravens, samen met David Hachez (ex-MSN) en Evert-Jan De Kort. Deze laatste startte overigens een interessante discussie over transparantie en objectiviteit door stukken uit het officiële persbericht over te nemen op zijn eigen weblog: Marketing.Interactive (http://www.marketinginteractive.be/?p=343). Een bijdrage van Robin Wauters - http://www.marketingblog.eu Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address