Home/Mobile marketing/Mobile ticketing bij De Lijn Mobile ticketing bij De Lijn De Lijn start in samenwerking met Proximus een proefproject in twee Belgische steden waardoor wie de bus neemt voortaan ook kan betalen met een sms’je. 2007-01-12Comment Blijkbaar stuurde Belgacom een persbericht uit dat één en ander aankondigt (als de PR-mensen van de voormalige RTT dit lezen, mogen ze ons altijd op die lijst zwieren). Het principe: men sture een sms, men ontvange een retourbewijsje op zijn gsm, men tone het aan degene die het wil zien en men kome - hopelijk op tijd – aan op zijn bestemming. Een primeur naar het schijnt en niet onbelangrijk voor wie na Al Gore’s film besloten heeft de wagen aan de kant te zetten: het is ook nog eens goedkoper. De twee pilootsteden zijn Gent en A’pen. We lazen het op de webstek van De Standaard: http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=BE399328F2E3B4 Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address