Efluenz viert 5 jaar influencer marketing

Efluenz, een influencer marketing bureau, viert met trots haar opmerkelijke reis nu het de mijlpaal van vijf succesvolle jaren in de industrie bereikt. Efluenz werd opgericht in 2018 en is uitgegroeid tot een belangrijke schakel tussen merken en influencers.

post-image-3

Om deze mijlpaal te vieren, organiseerde het bureau een uniek evenement om hun samenwerking met hun klanten, partners bij Rossel en hun content creators te vieren. Met een focus op uitmuntendheid en een dynamische benadering van influencercampagnes is het bureau synoniem geworden voor creativiteit en vertrouwen.

Sinds de oprichting heeft Efluenz zijn reputatie en impact snel zien groeien, dankzij een divers portfolio van merken in verschillende sectoren. Vandaag de dag is het agentschap blij met zijn evolutie, met een team van momenteel 13, een database van meer dan 4.500 influencers en een omzetgroei van 30% of meer per jaar. Door gebruik te maken van de expertise van de verschillende leden heeft het bureau talloze succesvolle influencercampagnes gefaciliteerd die de betrokkenheid hebben vergroot en een rendement op investering hebben opgeleverd.

Sindsdien is het bureau blijven evolueren en groeien, onder leiding van CEO Yasmin Vantuykom. En Efluenz is niet van plan om het hierbij te laten. Een groeiend en sterker team, de introductie van nieuwe diensten en de verruiming van de horizon staan allemaal op de agenda. Vandaag is Efluenz klaar om zijn positie als belangrijke speler in contentcreatie in België en Frankrijk voort te zetten en te consolideren. Dit alles zonder te vergeten de laatste trends zoals UGC en IGC in de gaten te houden om de beste diensten aan haar klanten te kunnen bieden.

Het evenement werd ook ondersteund door trouwe partners zoals Champagne Jacquart, McCain en nieuwkomers zoals Bru, Di! en Cameleon.

Back to top button
Close
Close