Digitale agencies: hoe groei ondersteunen en uitgaven onder controle houden?

De sector van de digitale agentschappen zet zijn dynamiek voort om de digitale transformatie van de merken te ondersteunen. Nu de markt onder druk staat en voortdurend verandert, moeten de dienstverleners hun middelen zorgvuldig beheren om de uitgaven onder controle te houden.

post-image-3

De economische context, die nieuwe uitdagingen stimuleert, zet veel verantwoordelijken ertoe aan om de groeistrategie van hun klanten te herzien door over te schakelen op media die beter meetbaar zijn, op digitale transformatieprojecten die meer gericht zijn op de activiteiten van de adverteerders, en op een beter beheer van de media-uitgaven.

In zijn nieuwe whitepaper laat Soldo de Top 100 van de digitale agentschappen in België aan het woord. Ontdek zelf hoe deze agentschappen hun media-uitgaven onder de knie houden, waarin zij beslissen om te investeren en voor welke deel van hun klanten zij betalingsagent zijn.

De paper is vergezeld van een marktanalyse en getuigenissen; u vindt er ook de best practices om de groei van uw agentschap te begeleiden.

Download nu de White Paper “Digitale agencies: hoe groei ondersteunen en uitgaven onder controle houden?” en leer om uw uitgaven onder controle te houden.

Back to top button
Close
Close