Teads hernieuwt exclusief partnership met DPG Media Group

De merken van de DPG Media - HLN, 7sur7 en De Morgen - hernieuwen hun vertrouwen in Teads voor de exclusieve commercialisering van hun redactionele content via het 100% outstream videoreclameformaat. De verlenging van dit partnerschap, dat al gesloten werd in 2016, heeft betrekking op alle omgevingen en het outstream videoformaat dat Teads aanbiedt.

post-image-3

Teads, The Global Media Platform, meldt de hernieuwing van zijn partnerschap met DPG Media voor de commercialisering van diens redactionele content via inRead, het in de redactionele artikels geïntegreerde reclameformaat.

Doordat het de grootste Franse en internationale media groepeert, biedt Teads een enorm bereik van maandelijks 1,9 miljard internetgebruikers. Als grootste Belgische uitgever in termen van bereik vertegenwoordigt en verkoopt DPG Media krachtige mediamerken, die maandelijks 5,5 miljoen Belgen informeren en entertainen, onder wie 4,1 miljoen Vlamingen die zo’n 83% van de internetgebruikers vertegenwoordigen.

Deze overeenkomst wil de merken HLN, 7sur7 en De Morgen blijven ondersteunen met doeltreffende oplossingen voor de commercialisering van de online redactionele content, dankzij het outstream videoformaat dat Teads aanbiedt voor alle omgevingen (Web, In-App en Mobile Web).

“We zijn trots dat we sinds onze intrede op de Belgische markt in 2016 de exclusieve partner van DPG Media zijn en dat we hun sterke mediamerken kunnen ondersteunen bij de verzilvering van hun outstream video content”, aldus Diego Quesada, country manager Teads België.

“We blijven ook in 2023 samenwerken met Teads voor het outstream videoformaat waarvoor ze marktleider zijn. De exclusiviteit is gebaseerd op het vertrouwen van DPG Media - als uitgever – in het feit dat Teads via outstream video een kwalitatieve verbondenheid tussen onze bezoekers en merken kan garanderen”, aldus Arnout Van Damme, head of yield, adtech and development bij DPG Media.

Back to top button
Close
Close