Home/Campaigns/Serviceplan en Shell steken Shell GO+ campagne in nieuw jasje Serviceplan en Shell steken Shell GO+ campagne in nieuw jasje In april 2022 lanceerde Shell, in samenwerking met Serviceplan, haar nieuwe getrouwheidsprogramma: Shell GO+. 2023-02-09Comment Het doel van dit programma is klantwerving en Shell als de ideale partner op de weg te positioneren. Shell GO+ biedt verschillende voordelen via de Shell App. Klanten kunnen punten sparen om korting op tankbeurten te krijgen, vouchers te ontvangen bij Shell-partners en veel meer. Dit voorjaar wordt het Shell GO+ getrouwheidsprogramma in een nieuw jasje gestoken door Serviceplan. De campagnemaakt gebruik van onomatopeeën om de aandacht van consumenten te trekken. Serviceplan leverde opnieuw het online- en offline POS-materiaal aan voor alle bemande en onbemande Shell stations in België en Luxemburg. Daarnaast creëerden ze ook een digitale instructiegids voor alle medewerkers van de servicepoints. De doelstelling van Shell GO+ voor 2023 is om het aantal registraties meer dan te verdubbelen. De belangrijkste doelstelling van deze campagne blijft dus de groei van de Shell GO+ klantenbasis. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address