Home/Campaigns/Ook Havas op zoek naar acquisities in de interactieve reclamesector? Ook Havas op zoek naar acquisities in de interactieve reclamesector? Dit jaar hebben we de kelk van de voorspellingen voor het nieuwe jaar wat aan ons laten voorbijgaan. Want u kent ze wel: een verdere doorbraak van de interactieve media, veel conversaties, video en andere breedbandspulletjes en natuurlijk de consolidatie in de sector, ondermeer geïnspireerd door de globalisatie en de zoektocht van de grote reclamegroepen naar digitale versterking. 2007-01-02Comment Publicis gaf eind vorige maand daarvan al de aftrap met zijn overname van Digitas. En ook Havas zou op zoek zijn. Diverse analisten stellen dat de reclamegroep pas verworven cashfondsen zal inzetten voor versterking, allicht op het terrein waar de groep zwak staat: digitale reclame.De honger van de groep werd in de Wall Street Journal aldus uitgedrukt door topman Stéphane Fouks: “Havas is no longer in danger, but a hunter."Bron: http://www.imediaconnection.com/news/13043.asp Lees ook: “Daar komen de grote jongens: Publicis koopt Digitas...” Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address