Botify, koploper in search engine optimization (SEO), bevestigt zijn deelname aan Digital First

De SEO-specialist zal op 20 oktober eerstkomend aanwezig zijn op de beurs Digital First, om er zijn ervaring met u te delen en u het succesverhaal van een klant, RTBF, voor te stellen.

post-image-3

Het in 2012 opgerichte Botify is een SaaS-oplossing die het organisch zoeken omvormt tot een echt kanaal voor performantie-acquisitie, wat cruciaal is voor de merken die zich willen onderscheden van de andere spelers die op het web aanwezig zijn, en dat dankzij het meest rendabele kanaal: SEO.

De verzameling tools van Botify laten toe om elke fase van het ranking proces te evalueren, tot aan de conversie toe, en de zwakke punten te optimaliseren, terwijl de traditionele SEO-aanpak deze sleutelelementen meestal negeren om meer online verkoop te genereren.  Zelden wordt immers rekening gehouden met het organisch zoekproces in zijn geheel. Een onderzoek door Botify stelt zelfs vast dat Google gemiddeld meer dan 50% van de content van een site links laat liggen.

De Franse start-up biedt zijn gebruikers, waaronder L’Oréal, Carrefour, Vanden Borre, Sephora, Interflora, Clarins, enz. een suite waarmee u kan begrijpen hoe de zoekmachines en de gebruikers waarnemen, naar een site gaan en hoe die sneller te optimaliseren via automatisering.

Met deze oplossing kon Botify doorbreken en werd het marktleider. Het platform wordt gebruikt door meer dan 500 merken, en de uitgever heeft kantoren in alle uithoeken van de wereld: New York, Seattle, Parijs, Londen, Singapore, Tokyo en Sydney.

Kom met zijn allen op 20 oktober naar Digital First en mis deze kans niet om de teams van Botify te ontmoeten, die u kunnen helpen om een winnende SEO-strategie te bepalen!


Back to top button
Close
Close