Admind, een branding agency, zal aanwezig zijn op Digital First

Het branding en communicatieagentschap Admind laat u tijdens de 17e editie van Digital First kennismaken met zijn universum aan de hand van zijn talrijke projecten.

post-image-3

Admind, specialist n branding en communicatie, zal op 20 oktober aanwezig zijn op Digital First. Het agentschap, dat tal van projecten op zijn naam heeft, zal u laten meedelen in zijn diverse ervaringen.

Admind is specialist in design en strategie met bijzondere nadruk op de strategie van sociaal bewuste merken. Het spant zich in om de merken in verschillende markten en culturen te laten groeien dankzij de kracht van design.

Wereldwijde sensibilisering, maatschappelijke verantwoordelijkheid en milieuactie zijn factoren die de invloed vergroten; zij zijn ook noodzakelijk om een duurzame groei te bereiken op de huidige markt. Dat is waarom merken creëren en naar een hoger niveau tillen een van de belangrijkste doelstellingen is van Admind.

Het agentschap tilt zijn klanten verder dan oppervlakkige beloften, het identificeert kernwaarden, werkt de juiste strategie uit, creëert een sterk verhaal en communiceert via verschillende kanalen.

Al meer dan tien jaar creëert Admind succesvolle projecten voor populaire merken, die pioniers zijn op het gebied van geavanceerde technologieën, duurzaamheid, complexe productie en chemische en farmaceutische engineering.

Om de sfeer van de wedstrijd vast te leggen, de milieuvriendelijke aanpak en het samenspel tussen technologie en motorsport dat zo eigen is aan de Formule E van ABB (racekampioenschap voor elektrische wagens) heeft Admind een opvallende visuele identiteit voor het merk ontwikkeld en aangepast.
Vervolgens heeft Admind die identiteit uitgewerktvoor een waaier moderne contactpunten: van print- en publiciteitselement in immersieve  digitale en interactieve ruimtes, tot architectuur en binnenhuisinrichting.

Admind heeft ook het rebrandingproces op zich genomen voor Nobel Energy. Het bedrijf wou van de olie- en gassector overschakelen naar een geïntegreerd bedrijf voor energieproductie, ontwikkeling en dienstverlening, met de bedoeling duurzamere oplossingen te bieden aan zijn klanten en de hele wereld.
Het bedrijf had een rebranding nodig om zijn nieuwe strategie te weerspiegelen en een branding te creëren die een betere weerklank zou hebben bij het publiek.
Admind heeft een complete rebranding uitgewerkt voor de visuele identiteit van het bedrijf, inbegrepen logo en slogan, op basis van de nieuwe strategie van het merk.

Admind Branding & Communication streeft ernaar om de silomentaliteit in vraag te stellen die heerst in de creatieve en brandingsector. De unieke stemmen van zijn bedenkers blijven erkenning van de sector krijgen, waarvan prestigieuze prijzen zoals Red Dot, Creativity International, Kreatura en vele anderen getuigen.

Op 20 oktober zal het agentschap trouwens aanwezig zijn op de beurs Digital First, om zijn ervaringen en beste tips voor branding en communicatie met u te delen.

Back to top button
Close
Close