Home/Campaigns/De wenskaart aan de macht bij De Post De wenskaart aan de macht bij De Post Welke betere periode om de elektronische shop van De Post te promoten dan deze? En precies dat is dan ook wat i-merge mocht doen met een recent gelanceerde actie die ondermeer bestaat uit een banneringcampagne op de portaalsites en uit een campagnesite met de URL www.datmaaktmeblij.be. 2006-11-19Comment Dat blij maken slaat zowel op het ontvangen als verzenden van een ‘handgeschreven’ wenskaart, ‘feel good’ internet-emo dus die zeker zal werken in deze dagen. De campagnesite heeft een aantal leuke informatieve en interactieve functies. Zo noteren we schrijftips voor het schrijven van je wenskaart, de mogelijkheid om een wenskaart op te laden en er bij te vertellen waarom deze kaart je heeft gelukkig gemaakt en zowaar een blog-dingetje. Er is ook een wenskaartwedstrijd waar de deelnemers kunnen vertellen waarom ze een ‘echte’ wenskaart leuker vinden dan een wens-SMS of e-kaart en daarbij een prijs kunnen winnen waaronder een als wenskaart verklede muzikant die uw kaart gaat afleveren en een resem gepersonaliseerde zegels. Bekijken op http://www.datmaaktmeblij.be Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address