Een terugblik op de schijnwerpers van de Data & Automation Summit

Op 10 juni had de Data & Marketing Automation Summit plaats op Silversquare Bailli. Een namiddag met veel sprekers die uit het hele land gekomen waren om hun ervaringen en hun tips over het data-universum te delen.

post-image-3

Voor deze nieuwe editie hadden wij het genoegen om talrijke sprekers te mogen verwelkomen, waaronder Adobe, Universem, SAP, Proximus/Cisco, Google, iO, Flexmail, STIB-MVB en Clicktrust.

De sprekers hebben ons over het gemeenschappelijk thema, data, diverse en verrijkende presentaties gegeven, om ons beter te laten begrijpen hoe dit zwarte goud van het digitale universum samengesteld is.

In een van die presentaties heeft Hubert De Cartier (Universem) ons uitgelegd wat de nieuwe versie van Google Analytics biedt en hoe die beantwoordt aan de behoefte om de gebruikers beter te begrijpen. Hij heeft ons ook getoond waarom die versie nodig was en hoe zij ons kon helpen in een universum waarin we willen meten maar de gegevens van gebruikers schaars zijn. Op het einde van zijn presentatie heeft Hubert ook verteld hoe u uw argumentatie goed kan lanceren op Google Analytics.

Jetro Wils (Proximus) behandelde een ander aspect van data  - hij had het over de demystificatie van de technologie voor kaderleden. In een wereld waar de gegevens voortdurend evolueren, is het belangrijk een overzicht over alles te behouden, om veel klanten te kunnen begrijpen en genereren. Tijdens zijn presentatie legde Jetro de fundamentele concepten van de datatechnologie uit en hun belang voor uw bedrijf.

Een echte gedachtewisseling tussen de sprekers en genodigden, die aan het einde van elke conferentie hun vragen konden stellen en tijdens de netwerkmomenten verder konden discussiëren.

Een mooi toekomstperspectief voor de bedrijven die al goed geïnvesteerd hebben in een wereld waar data altijd maar blijven evolueren.

Met de steun van SAP, Adobe, Proximus/Cisco, Universem.

Back to top button
Close
Close