Home/People/Teads meldt de aanwerving van Nathalie Bastian als Global Chief Marketing Officer Teads meldt de aanwerving van Nathalie Bastian als Global Chief Marketing Officer Met haar rijke ervaring in data-driven strategieën bij bedrijven op strategische momenten van hun groei, zal zij voortaan de strategie en de teams aansturen, om het hele portfolio van Teads en zijn nieuwe producten te laten groeien. 2022-06-02Comment Op 1 juni 2022 kondigde Teads, the Global Media Platform, de benoeming aan van Natalie Bastian tot Chief Marketing Officer, om alle marketingteams te leiden en de positie als wereldwijd technologiebedrijf te versterken. Natalie zal vanuit het kantoor in New York verantwoordelijk zijn voor de wereldwijde marketingstrategie van Teads en voor de groei van het volledige portfolio van Teads, inclusief nieuwe omnichannel-producten zoals het onlangs gelanceerde CTV-aanbod.Natalie Bastian vervoegt Teads met haar uitgebreide ervaring in data-driven strategieën om de bekendheid en de inburgering van het merk bij de opkomende Amerikaanse streaming-tv-platforms te vergroten. Natalie werkte recent bij Tubi, de gratis streamingdienst met advertenties van FOX Corporation, waar ze als SVP, Head of Marketing, de marketingactiviteiten leidde via B2C- en B2B-kanalen. Voorheen was ze Head of Sales Marketing bij Roku, waar ze de strategische positionering in alle klantsegmenten en touchpoints leidde en hielp bij het verdubbelen van de omvang en het bereik van de organisatie."De missie van Teads, namelijk kwaliteitsjournalistiek ondersteunen en de merken in staat stellen om op een verantwoorde manier reclame te maken, is wat mij in de eerste plaats aangetrokken heeft. Door met het team te praten, werd ik enthousiast over de focus op innovatie als technologiebedrijf, talent en drive om een hoogwaardige en unieke industrie te ontwikkelen. Ik kijk ernaar uit om met het team samen te werken om de missie van Teads te ondersteunen bij de adverteerders en hun agentschappen alsook uitgevers over de hele wereld", aldus Natalie Bastian, CMO bij Teads.De afgelopen tien jaar heeft Natalie Bastian gewerkt bij bedrijven om er teams samen te stellen en de adoptie van een merk aan te moedigen op cruciale momenten in hun groei. Natalie werd door Cynopsis erkend als een van de beste vrouwen in de media en door Cablefax als een van de machtigste vrouwen. Onlangs werd zij door AdExchanger geklasseerd in de categorie "Change-Maker", Top Women in Media & Ad Tech.Jeremy Arditi, Co-CEO van Teads, verklaart: "Natalie brengt een fantastische mix van energie, ervaring en creativiteit naar het leadership van Teads. Wij zijn verheugd om een marketingspecialist aan boord te verwelkomen en ik kijk ernaar uit om de impact te zien die zij zal hebben op onze ontwikkeling als bedrijf. Vermits ons platform blijft evolueren dankzij de lancering van nieuwe producten, ons geavanceerd onderzoek in domeinen zoals aandacht, en onze uitbreiding op nieuwe markten, is dit het ideale moment om nog een uitzonderlijk kaderlid toe te voegen aan ons getalenteerd team."Over TeadsTeads is het wereldwijd mediaplatform dat inRead gecreëerd heeft, een reclameformat dat geïntegreerd wordt in het midden van een artikel op de grootste perssites. Historisch gezien was het bekend om video, maar het bedrijf heeft zich sindsdien ontwikkeld naar display formats, social en performance based campagnes. Door de grootste Franse en internationale media bijeen te brengen biedt Teads een massale reach aan met elke maand 1,9 miljard internauten, waarvan 48 miljoen in Frankrijk, wat neerkomt op 9 internauten op 10. Zijn end-to-end platform combineert technologie, creativiteit en media om de merken een betere efficiëntie van hun advertenties te bieden, de uitgevers betere oplossingen voor het genereren van inkomsten, en de gebruikers betere ervaringen. De creatieve afdeling Teads Studio bestaat uit 150 designers die zich toeleggen op het aanpassen en optimaliseren van de advertentieformaten van de adverteerders. Alle mogelijkheden van Teads, inbegrepen zijn cookieless oplossingen, zijn gecombineerd in zijn aankoopinterface Teads Ad Manager. Zo kan men de reclamecampagnes op gebruiksvriendelijke wijze configureren en uitvoeren terwijl men ook geniet van een prioritaire toegang tot de grootste perssites en een ongeziene performantie. Teads telt meer dan 1 200 werknemers in 26 landen op alle continenten.Meer weten over Teads? Ga naar www.teads.com Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address