Home/Campaigns/Jan Callewaert (Option) blogt Jan Callewaert (Option) blogt Jan Callewaert en zijn bedrijf Option zijn voor de bezoekers van deze website allicht geen onbekenden. Option is het Leuvense bedrijf dat internationaal naam en faam maakt met allerhande kaarten en modules die het leven van de digitale consument wat mobieler maken en daarbij ondermeer levert aan grote klanten als Vodafone. 2006-11-14Comment Dat zelfde Option werd in 2005 Onderneming van het Jaar terwijl zijn oprichter/CEO Manager van het Jaar werd. Wat volgde was een periode van extra aandacht voor de opinies en uitspraken van Callewaert, blijkbaar een onvermijdelijk gevolg van dergelijke ‘Awards’. Callewaert is echter in de eerste laats een niet aflatend entrepreneur en Option is daarbij zijn prioriteit. En dus koos hij er voor om zijn visie te kristalliseren in een boek. Het kreeg de titel ‘Van de hemel naar de hel en weer terug’ en vertelt het persoonlijke verhaal van Callewaert en Option maar bevat vooral heel wat managementinzichten van de man. Verkwikkend is bovendien dat Callewaert als CEO van een topbedrijf niet te beroerd is om ook de nieuwe media te omhelzen bij de lancering van het boek. En dus startte hij een blog. Die blog gaat niet over Option zelf maar over Callewaert zijn visie en ideeën over management, innovatie en dies meer (en die van anderen uit zijn ‘netwerk’)… De frequentie is niet dagelijks (vanwege te druk) en Callewaert wordt ook bijgestaan om zijn ideeën aan het WWW toe te vertrouwen (idem). Maar daar hebben wij in tegenstelling tot de puristische bloggers absoluut geen probleem mee. Ook mensen met een relevante visie maar te weinig tijd hebben het recht om te bloggen zolang het maar een expressie is van wat zij denken. Meer zelfs: visie en relevantie zijn nog steeds belangrijker dan vorm… http://www.jancallewaert.com Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address