Home/Online media/Een regie voor Zattevrienden.be Een regie voor Zattevrienden.be Ik ben geen lid van de community van Zattevrienden.be vanwege niet echt behorend tot de doelgroep. Maar de site/blog komt wel opvallend vaak ter sprake als ik met mensen praat over online communities en de kracht er van. En steevast volgde de vraag naar het commerciële model van Zattevrienden.be. 2006-11-12Comment Dat commerciële model krijgt nu een extra dimensie want Zattevrienden.be heeft een regie. En die regie heet Paratel dat tegelijkertijd onomwonden laat weten dat het nog publiekstrekkers in zijn porfolio wil opnemen en in de top 3 van de online regies wil terechtkomen. Zattevrienden.be is natuurlijk een fenomeen. Met meer dan 300.000 unieke bezoekers en 1,8 miljoen impressies elke dag heeft de site zich op een indrukwekkende manier aan de top van het Metriweb-klassement weten te nestelen. Het recept van Zattevrienden? User-generated content en af en toe een shock(b)log-dimensie. Waarmee bewezen is dat dit niet het voorrecht is van alleen Nederlandse projecten à la Geenstijl en Retecool. Benieuwd om te zien welke adverteerders zich gaan verbinden aan het Zattevrienden-merk en of de regie naast de tegenwoordig onvermijdelijke Cost per Click campagnes ook structurele CPM-partners zal weten te overtuigen. En vooral of er shock(b)logs in de maak zijn die het Zattevrienden-succes dunnetjes willen overdoen. www.zattevrienden.be Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address