BeInfluence kondigt de aanwinst aan van 8 nieuwe budgetten in de Benelux!

BeInlfuence neemt een vliegende start in het nieuwe jaar. Het agentschap dat één van de Europese leiders is op het gebied van influencer marketing, kondigt de aanwinst aan van 8 nieuwe budgetten in de Benelux.

post-image-3
Volgend op verschillende aanbestedingen werd het agentschap uitgekozen door Miele België, Lunch Garden (in samenwerking met Blue2Purple), Bruxelles Formation en Net Brussel/Fost Plus (in samenwerking met het agentschap SecondFloor). Hierdoor consolideert BeInfluence niet enkel zijn klantenportfolio maar ook zijn statuut als bevoorrechte partner van verschillende creatieve en media agentschappen op het vlak van influencer marketing. 

Bovenop deze aanwinsten heeft BeInfluence ook NakiPower (een snelgroeiende startup die onlangs een winst boekte van 3 miljoen euro), de Big Mat-winkels, het Belgische designmerk Wünder en de Brouwerij Palm (voor haar merk Cornet) kunnen overtuigen door zijn unieke aanpak en expertise.  

Dankzij de uitstekende resultaten geboekt in 2021 zal het agentschap oude klanten verder ondersteunen in 2022 in het kader van hun influencer marketing strategieën. Het betreft onder meer de Europese Commissie, Carrefour België, Longcamp, de laboratoria Pierre Fabre en UNICEF. 

Amper één jaar na hun aankomst in Parijs zal BeInfluence het komende jaar onder andere Flink (een koeriersdienst voor de levering van boodschappen aan huis) en de Franse Regering (onder meer het Ministerie voor Transformatie en van Ambtenarenzaken) bijstaan. 

In totaal werkt BeInfluence nu samen met 25 Belgische, Franse en Europese klanten. Er wordt verwacht dat dit aantal de komende jaren nog zal toenemen. 

Thomas Angerer, mede-oprichter van BeInlfuence: “Na het recordjaar 2021 heeft het agentschap een groei van 400% gekend. We verheugen ons om dit jaar deze tendens verder te zetten. Ons team doet een ongelooflijke job waardoor we kwaliteitsvolle klanten, zowel in België als in Frankrijk en Europa, kunnen overtuigen of steeds opnieuw overtuigen. 2022 is voor ons het jaar van de bevestiging voor ons economisch model op Europees niveau.”   

BeInfluence kondigde een paar weken geleden ook de oprichting aan van de Sway Crew, een departement dat zich bezighoudt met het exclusieve management van beloftevolle Belgische content creators. Sinds het begin van het jaar hebben meer dan twintig samenwerkingen tussen de talenten van de Sway Crew en prestigieuze merken (zoals de MIVB, Sony, Education First en het platform AIDS-preventie) het licht gezien.  

Om zijn sterke groei en zijn klanten te ondersteunen heeft de agentschap niet minder dan 9 nieuwe medewerkers aangenomen voor zijn kantoren in Brussel en Parijs. BeInlfuence is trouwens van plan om verder op dit elan te gaan gedurende het hele jaar. 
Back to top button
Close
Close