Nieuw logo en Webology bij The Reference

De Gentse webbouwer The Reference lanceerde eerder deze week een nieuwe website en een gloednieuw logo. En zowaar een nieuw begrip: ‘webology’.

post-image-3

Webologie is een samentrekking van web en logie, niet in de zin van overnachting in een hotel maar in de zin van het achtervoegsel logie dat je in zoveel wetenschappelijke disciplines vindt (sociologie, psychologie etc…).

De achterliggende boodschap is duidelijk: The Reference wil zich afzetten tegen hypevorming en benadrukken dat het een no nonsense bureau is dat na meer dan een decennium bestaan weet hoe het web werkt en vooral dat het zijn klanten een systematische – lees bijna wetenschappelijke – benadering tracht te bieden die leidt tot succesvolle webprojecten. Of dat lukt laten we aan uw oordeel over.

Het nieuwe logo, de nieuwe site, de blog en het Webology-begrip op http://www.webologie.be

Foto’s van het lanceringsevent vind je dan weer op http://www.reference.be/Events.aspx 

Back to top button
Close
Close