Base Digital wedt op het digitale

Het creatieve agentschap met vestigingen in Brussel, New York, Genève en Melbourne, dat gespecialiseerd is in de strategie en identiteit van merken, voegt digitale expertise toe aan zijn vele creatieve talenten. Een nieuwe positionering die het bedrijf ontelbare marktopportuniteiten biedt…

post-image-3

Het internationale agentschap Base breidt uit met een nieuwe entiteit: Base Digital. Een gedecentraliseerde productieafdeling die bestaat uit een tiental digitale experts die ten dienste staan van 4 studio`s en de vele internationale klanten.

Zoals het past bij zijn "digitale" identiteit, heeft het design- en brandingagentschap geen kantoor. Het team bestaat uit een tiental ontwikkelaars die gespecialiseerd zijn in webinterfaces en 3D, serverprogrammatie en systeemintegraties, augmented reality en artificiële intelligentie. Allen kennen zij de technologie zeer goed, dankzij hun ervaring met grootschalige projecten. Mirek Nisembaum, Thomas Byttebier en Andrey Starkov staan aan het hoofd van deze nieuwe entiteit.

In 25 jaar tijd is Base voortdurende geëvolueerd zodat haar creaties een positieve culturele impact kunnen hebben op de merken en de samenleving in zijn geheel. Base is al meer dan zes jaar aanwezig in het digitale universum en het wil trouw blijven aan zijn voornaamste missie: de merken en instellingen bekendmaken en helpen om dat wat zij voor unieks te bieden hebben, helder, integer en persoonlijk te communiceren.

De tien nieuwe collega`s van Base Digital zullen de grote Base-familie komen versterken, die vandaag 80 mensen telt op 3 continenten.
BaseDigital, dat zijn 5 vrouwelijke en 5 mannelijke talenten van verschillende culturen en nationaliteiten - waarvan de meesten al samengewerkt hebben aan grote internationale projecten onder leiding van Andry Starkov, Partner & Technology Director Digital bij Base.

"Het team heeft meer dan 10 jaar ervaring in de realisatie van webprojecten met een afwisselende complexiteit, voor belangrijke media, internationale culturele en commerciële organisaties, educatieve projecten en non-profit stichtingen. Bij elk project maken wij gebruik van de meest relevante technologieën en oplossingen, waarbij wij niet trachten ontwikkeltrends te volgen, maar die zelf vorm te geven. Zo hebben wij een unieke ervaring verworven en een waaier technologieën die bij zeer verschillende projecten toegepast kunnen worden."

Back to top button
Close
Close